Kontorets Åbningstider
Kontoret har som udgangspunkt åbent fra 09-17, hvis du ønsker at kigge forbi og hilse på os. Det forekommer dog, at der bliver arbejdet både før og efter førnævnte tidsramme. I forbindelse med særlige arrangementer vil åbningstiden selvfølgelig variere.
Stande
En standplads på vores markeder måler 3x2 meter, og består som udgangspunkt af et bord og en stol. Man kan dog tilkøbe en bagvæg, hvis man ønsker at hænge sine produkter op. Derudover kan vi også tilbyde leje af pavillon, såfremt man ønsker tag over hovedet. Til vores julemarkeder stiller vi træhytter til rådighed for standholderne på Israels Plads, mens standholderne på Vesterbro kommer til at befinde sig indendørs.
Markeder
Da vi pt. har rigtig travlt med andre store projekter, som Postgrunden , har vi valgt at skalere ned på kunst- og designmarkederne. Der vil formentlig kun blive afholdt 1 Designerspace marked i år og vi skal nok holde jer opdateret.
Vil du ansøge om en stand, skal du blot udfylde formularen her.
Venteliste
Vi opererer med ventelister i forhold til markeder. Du skal blot notere i ansøgningsformularen, at du ønsker at komme på venteliste hvis vi er fuldt bookede op. Vi kontakter dog såfremt vi får ledige pladser.
Booking
Ønsker du at ansøge om at booke en stand til vores markeder kan du udfylde en ansøgningsformular. Vi åbner for bookinger løbende. Ønske du at leje hallen til et kulturarrangement, kontakt os på booking@designerspace.dk
Afmelding
Skulle du af den ene eller den anden årsag være nødt til at aflyse din booking hos os, skal dette ske til info@designerspace.dk senest 14 arbejdsdage inden arrangementet finder sted. Har du betalt for en stand, vil du få dine penge tilbage.
Glemte sager
Skulle du have glemt noget under dit besøg enten et marked eller i huset opbevarer vi alle glemte sager i to måneder. Du kan blot kontakte os på info@designerspace.dk.
Kontakt os
Spørgsmål vedrørende webshoppen sendes til info@designerspace.dk.
Alle henvendelser fra medier og journalister sendes til booking@designerspace.dk.
Spørgsmål vedrørende virksomheden sendes til info@designerspace.dk.
Spørgsmål vedrørende booking af stand til markeder sendes til info@designerspace.dk.
Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser indenfor 24 timer.
Købsbetingelser
LEVERINGS OG BETALINGSINFORMATION
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra sælgere på Designerspace.dk.
BETALING AF VAREN
Hver gang du bestiller en vare igennem Designerspace.dk, sender vi en ordrebekræftelse til dig som kunde, hvorefter sælger pakker din ordre og afsender. Pengene vil blive trukket umiddelbart efter bestilling og den forventede leveringstid vil fremgå på produktsiden.
LEVERINGSTIDSPUNKT OG TRANSPORT
Levering af varer fra sælgere på Designerspace.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle ordre bestilt igennem Designerspace.dk sendes med Post Danmark eller GLS, hvis ikke andet er anført under produktvisningen. Levering vil normalt ske indenfor 3-7 hverdage fra afsendelsen. I særlige tilfælde vil der blive benyttet andre fragtløsninger. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges. Designerspace.dk vurderer fragtpriser ud fra de gældende danske rater.
RISIKOEN FOR VARERNE
Risikoen for varer overgår til køber når fortrydelsesretten, efter 30 dage fra modtagelsen, udløber. Er varen blevet beskadiget eller forringet, efter at køberen har fået den i hænde, bevarer han/hun sin fortrydelsesret, hvis beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra hans/hendes side. Det anbefales at gemme den originale emballage, da varen ved evt. reklamation eller skader anbefales returneret i original emballage.
REKLAMATION Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Designerspace.dk, skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen kommer til udtryk. Hvis kunden opdager en fejl, skal denne rette henvendelse til Designerspace.dk. Kunden kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for sælgeren.
FORTRYDELSESRET
Sælgere hos Designerspace.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag, du modtager varen. Fortryder du købet, skal Designerspace.dk underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget, hvilket også er gældende for den emballage og infoskilte, der er på varen. Kunden afholder selv de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den adresse hvorfra du har købt varen. Denne adresse kan du finde på ordrebekræftelsen eller kontakte Designerspace.dk på kundeservice@designerspace.dk. Enhver returnering af en vare skal ske til den leverandør der har leveret varen, og Designerspace oplyses om returneringen på kundeservice@designerspace.dk.
OPLYSNINGSPLIGT
Aftaler (købsordrer) kan indgås på dansk eller engelsk og opbevares af virksomheden i 5 år, i henhold til bogføringsloven.
RABATKODER
Vi udsteder med jævne mellemrum rabatkoder, der enten giver en procentuel rabat eller en rabat i kroner. Der kan maksimalt bruges en (1) rabatkode per køb. Ved forsøg på at omgå dette vil systemet annullere ordren. Der kan ikke benyttes rabatkoder til køb af gavekort.
GAVEKORTSKODER
Gavekortskoder udstedt af Designerspace har en gyldighed på 5 år fra udstedelsen.
PRIS OG BETALING
På Designerspace.dk er der mulighed for at betale med Dankort samt internationale kreditkort. Alle priser hos Designerspace.dk - på web-adressen http://designerspace.dk/ er inkl. moms.