top of page

FAQ

Det er aldrig sjovt ikke at kunne finde svar på sine spørgsmål. Vi håber på at kunne besvare de fleste spørgsmål, du som bruger af Designerspace.dk måtte have i denne F.A.Q. Finder du ikke svar på dine spørgsmål, kan du finde vores kontaktinformation under menuen "kontakt os". 

  • Kontorets Åbningstider
    Kontoret har som udgangspunkt åbent fra 09-17. Det forekommer dog, at der bliver arbejdet både før og efter førnævnte tidsramme. I forbindelse med særlige arrangementer vil åbningstiden selvfølgelig variere.
  • Stande
    En standplads på vores udendørs markeder måler 3x3 meter, og består som udgangspunkt af et bord og en stol. Man kan dog tilkøbe en bagvæg, hvis man ønsker at hænge sine produkter op. Derudover kan vi også tilbyde leje af pavillon, såfremt man ønsker tag over hovedet. Til vores julemarkeder variere standende i forhold til rammerne. Det kan være alt fra en 8 fods container til en fængselscelle. Skriv endelig for yderligere spørgsmål.
  • Markeder
    Vi afholder flere markeder om året og lokationen kan ofte skifte fra sted til by. Vi forsøger altid at bevare gratis adgang og fornuftige priser på markedsstande. Som udgangspunkt afholder vi forårsmarked - sommermarked - efterårsmarked og julemarked.
  • Venteliste
    Vi opererer med ventelister i forhold til markeder. Du skal blot notere i mailen, at du ønsker at komme på venteliste hvis vi er fuldt booket op. Vi kontakter dog såfremt vi får ledige pladser.
  • Booking
    Ønsker du at ansøge om at booke en stand til vores markeder kan du sende en ansøgning til sebrina@designerspace.dk. Vi åbner for bookinger løbende. Til ansøgningen samt markedsføringen vil vi bede dig sende en kortfattet tekst af dine produkter samt 5 gode billeder af dine værker i god opløsning. Produktbilleder samt ansøgning skal du sende til: sebrina@designerspace.dk Det er vigtigt at tilføje dit cvr nummer hvis du har sådan et samt brandnavn.
  • Afmelding
    Skulle du af den ene eller den anden årsag være nødt til at aflyse din booking hos os, skal dette ske til info@designerspace.dk senest 30 arbejdsdage inden arrangementet finder sted. Har du betalt for en stand, vil du få dine penge tilbage. Du har også mulighed for at finde en afløser, men afløseren skal godkendes af Designerspace. Designerspace kan også forsøge at finde en afløser via vores venteliste. Til vores julemarkeder er bookingen bindende til forskel for vores andre markeder, da vi investerer mange flere midler til både workshops og udsmykning.
  • Glemte sager
    Skulle du have glemt noget under dit besøg enten et marked eller i huset opbevarer vi alle glemte sager i to måneder. Du kan blot kontakte os på info@designerspace.dk.
  • Kontakt os
    Generelle spørgsmål vedrørende Designerspace sendes til info@designerspace.dk. Spørgsmål vedrørende booking af stand til markeder sendes til sebrina@designerspace.dk. Vi bestræber os på at svare på alle henvendelser indenfor 24 timer.
  • Købsbetingelser
    Vores Webshop er ikke aktiv, så derfor er denne information ugyldig. vi arbejder på at genetablere en Designerspace webshop. LEVERINGS OG BETALINGSINFORMATION Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra sælgere på Designerspace.dk. BETALING AF VAREN Hver gang du bestiller en vare igennem Designerspace.dk, sender vi en ordrebekræftelse til dig som kunde, hvorefter sælger pakker din ordre og afsender. Pengene vil blive trukket umiddelbart efter bestilling og den forventede leveringstid vil fremgå på produktsiden. LEVERINGSTIDSPUNKT OG TRANSPORT Levering af varer fra sælgere på Designerspace.dk anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle ordre bestilt igennem Designerspace.dk sendes med Post Danmark eller GLS, hvis ikke andet er anført under produktvisningen. Levering vil normalt ske indenfor 3-7 hverdage fra afsendelsen. I særlige tilfælde vil der blive benyttet andre fragtløsninger. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges. Designerspace.dk vurderer fragtpriser ud fra de gældende danske rater. RISIKOEN FOR VARERNE Risikoen for varer overgår til køber når fortrydelsesretten, efter 30 dage fra modtagelsen, udløber. Er varen blevet beskadiget eller forringet, efter at køberen har fået den i hænde, bevarer han/hun sin fortrydelsesret, hvis beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra hans/hendes side. Det anbefales at gemme den originale emballage, da varen ved evt. reklamation eller skader anbefales returneret i original emballage. REKLAMATION Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra Designerspace.dk, skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er kundens pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen kommer til udtryk. Hvis kunden opdager en fejl, skal denne rette henvendelse til Designerspace.dk. Kunden kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for sælgeren. FORTRYDELSESRET Sælgere hos Designerspace.dk yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag, du modtager varen. Fortryder du købet, skal Designerspace.dk underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget, hvilket også er gældende for den emballage og infoskilte, der er på varen. Kunden afholder selv de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den adresse hvorfra du har købt varen. Denne adresse kan du finde på ordrebekræftelsen eller kontakte Designerspace.dk på kundeservice@designerspace.dk. Enhver returnering af en vare skal ske til den leverandør der har leveret varen, og Designerspace oplyses om returneringen på kundeservice@designerspace.dk. OPLYSNINGSPLIGT Aftaler (købsordrer) kan indgås på dansk eller engelsk og opbevares af virksomheden i 5 år, i henhold til bogføringsloven. RABATKODER Vi udsteder med jævne mellemrum rabatkoder, der enten giver en procentuel rabat eller en rabat i kroner. Der kan maksimalt bruges en (1) rabatkode per køb. Ved forsøg på at omgå dette vil systemet annullere ordren. Der kan ikke benyttes rabatkoder til køb af gavekort. GAVEKORTSKODER Gavekortskoder udstedt af Designerspace har en gyldighed på 5 år fra udstedelsen. PRIS OG BETALING På Designerspace.dk er der mulighed for at betale med Dankort samt internationale kreditkort. Alle priser hos Designerspace.dk - på web-adressen http://designerspace.dk/ er inkl. moms.
  • Samarbejde med Designerspace
    Alt samarbejde med Designerspace skal foregå under nogle retningslinjer som er indgået forud for samarbejde evt. via en kontrakt. Er der ikke indgået nogen kontrakt holder Designerspace eneretten til brug af alt materiale under det indgået samarbejde. Designerspaces materialer og samarbejdspartnere, herunder vores designere og kunstnere må ikke bruges af samarbejdspartnere til konkurerende virksomhed. Mvh Designerspace // Roberto & Sebrina
bottom of page